Dé Domhnaigh 4 Bealtaine 2008

Assalamualaikum..salam Perjuangan...

Siapa Ana???

Orang baru dalam dunia ini..tiada pengalaman.. kurang Ilmu..Kurang amal... itulah Hakikat diri yang terpaksa ditelan walau Pahit..
Dilahirkan pada tanggal 6 November 1986, di Hospital Batu Pahat, Johor Darul Ta'zim. Iradat Allah ke atas hambaNYA yang hina ini, ana yang mengikut kiraan doktor akan melihat 'Azamatullah pada januari 1987, telah meninggalkan alam rahim dengan lebih awal dan melihat dunia pada 6 November 1986 ( tak cukup bulan).

diberi nama yang indah, Muhammad Syahid bin Adam, dan mendapat pendidikan awal di pasti Al-Amiin, Parit Sulong, Batu Pahat selama 2 tahun dan seterusnya ke SK Seri Maimon.
Pereantauan beryah sekolah menengah bermula di Madrasah Tarbiyyah Mardziah kota Bharu kelantan, dua tahun kemudian berpindah ke Madrasah At-Tanwiriah Muar, Johor. Tamat SPM, menyambung pelajaran ke Maahad Johor Johor Bahru, thn 2005. namun hanya setakat ikhtibar nisfu sanah ( exam prtghn tahun) dan dipilh oleh Allah untuk ke bumi kenyalang.. meneruskan pengembasraan di bumi Allah ini, dan kini menuntut di Institut Perguruan Tun Abdul Razak, Kota Samarahan..... - Taaruf ringkas..

1 comment:

b3skut said...

salam

kita sama2 old student sri maimon