Déardaoin 15 Bealtaine 2008

United Kekal Juara!!!

Park Ji Sung..Masa Depan Cerah di United.....


Seperti yang telah ana sebut 2 minggu lalu, Manchester United berjaya mengekalkan kejuaraan Liga perdana Inggeris buat Musim ke dua berturut-turut..setelah menewaskan Wigan 2-0 dalam perlawanan getir di JJB stadium. walaupun Ana xdapat merasai suasana tegang di sana, tapi ana dapat merasai suasana tegang di dalam bilik tv asrama kami..


Dua jaringan, masing-masing melaui "Mesin Cetak Gol M.U", Cristiano Ronaldo dan "Kuda Tua Berbisa" Ryan Giggs cukup untuk menghampakan Si Yahudi Grant, dan Pasukannya yang terpaksa menanggung Aib akibat diikat oleh Pasukan bermasalah Bolton. Tahniah M.U, teruskan kecermelangan di moscow.


Pada ana, Pasukan M.U adalah sebuah pasukan yang mempunyai masa depan yang amat cerah jika dilihat dari umur purata pemainnya.


Nani, Anderson, Rooney, Tevez dan Ronaldo, masing-masing masih muda dan mempunyai masa depan Karier yang masih panjang. Hanya Scholes, Giggs, dan Van der sar yang yang melepasi usia 30 tahun. inilah satu kelebihan yang dinikmati M.U hasil dari polisi pembelian jangka panjang yang di amalkan oleh Ferguson. berbeza dengan chelsea yang kebanyakan pembeliannya tertumpu kepada pemain yang sudah terkenal, Lihat Sahaja Usia Shevchenko, ballack, dan Anelka, masing masing sudah hampir ke usia "senja" dan jika di bandingkan antara kedua-dua pasukan, ternyata M.U mempunyai skuad yang lebih mempunyai masa depan yang panjang...


Apa pun, nantikan kehebatan M.U yang akan mengecewakan Chelsea sekali lagi di Moscow...


-" Glory, Glory Man United!!!



No comments: