Déardaoin 11 Meán Fómhair 2008

Bersama Ust Mustapha..



Bersama Ust Mustapha..

Masa mula-mula sampai dulu, saya ingat ust Mus ni garang..( Biasalah..Judge the book by the cover), tapi hakikatnya, jauh berbeza.. Apa yang boleh saya katakan pada Ust Mus ni, sangat caring, rapat dgn student, xsuka marah2, ceria( suka berseloroh) tapi sangat tegas dalam Perkara perkara tertentu...

makan Free.. satu istilah yang paling kerap saya dapat dari ust Mus, terlalu kerap rasanya beliau membelanja saya dan kawan kawan makan.. moga Allah Murahkan Rezeki Ust...
a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9DgcY1rKQaTGK2GaA-SP1dB6nBMwHNBHVNfczuZ6ZhaS_FnqWK0r-RAbNfazlrHtD40wdaPBDw6S0DH4COFlKXqxeBUr-65C1ns-ua6EAKlrj8Z3Hf-o1RnpZV1qIVHehW6B3xisBVM6t/s1600-h/DSC07141.JPG">
Berhari raya di rumah Ust




Kenangan Khidmat Masyarakat di KG IBOI


kalaulah kami diberi pilihan..tentu kami xkan benarkan Ust Berpindah ke IP TEKNIK.. tapi apakan daya..Salam Sayang buat Ust Dari saya...Moga Allah Membalas Jasa ust pada Kami..SMP-PA1107

No comments: