Dé hAoine 5 Meán Fómhair 2008

"Bertemu tek Jemu berpisah tidak Gelisah"

kalau di perhatikan lirik lagu "ritma kehidupan" dari kumpulan hijjaz ni, memeang amat2 mendalam maksudnya. Wallahua'lam, entah kenapa saya terasa bahawa Allah S.W.T memang telah menyususun dengan teliti, kebaikan-kebaikan yang akan saya dapat sepanjang berada di Bumi Kenyalang ini..
malam tadi saya termenung seketika, memikirkan Naqib yang kami sayangi, Ust Saiful Azhar akan berpindah ( balik ke semenanjung) untuk menyambung pengajiannya, saya teringat waktu kami mula-mula sampai Ke Kota samarahan ni, sekitar bulan julai 2005, Ust zaiful, antara org yg paling awal menjaga kami, selain dari Ust Mustapha kamal.


Jauh betul bezanya=)

saya secara peribadi agak rapat dengan ust, mungkin sebab beliau tinggal bersama kami di asrama ( Ust Saiful adalah Pelatih J-qaf 2005-2006) dan sebab saya selalu pinjam motor kot, cuma, dalam masa 4 thn ni, terlalu bnyk Ilmu Allah yang saya kutip dari Ust, Syukran Ust..

Betul kata pepatah, keakraban akan memberi kesedihan..saya doakan Ust terus berjaya, dan berbahagia bersama Isteri...

HAMBA KERDIL
MOHD SYAHID ADAM

No comments: