Dé Domhnaigh 7 Meán Fómhair 2008

Sedikit Ujian..

Hari ni, saya diuji Allah dengan sedikit ujian, yang membuatkan seharian kerja saya tertangguh begitu sahaja, badan rasa begitu lemah, bagaikan di ambang untuk mendapat demam, sakit-sakit seluruh badan, pun begitu, Alhamdulillah, Allah masih mengizinkan diri ini untuk berpuasa dan menunaikan rukun Islam yang ketiga..Lakal Hamdu Ya Rabb...

Saya masih ingat ketika saya menduduki S.P.M sekitar 4 tahun lalu, dalam bulan Ramadhan, diri ini diuji dengan demam yang amat teruk pada hari Paper B.I.. subhanallah, menggigil-gigil tangan ini menjawab soalan ketika english paper 1, akhirnya, teacher Azlina, cikgu B.I saya waktu itu menyuruh saya berbuka sahaja sebelum masuk untuk paper 2..itulah kali terakhir saya xcukup sebulan puasa.


SMA TANWIRIAH..JASAMU TETAP KU KENANG...


Kawan-kawan di IPTAR..BANYAK YANG DAPAT KU PELAJARI...




Syukur pada Allah yang masih menguji diri ini sebagai tanda kasihNYA bagi menyedarkan hambanya yang KERDILdan LEKA ini.. Mudah-mudahan Hati ini di teguhkan dengan Iman...

HAMBA YANG KERDIL
MOHD SYAHID ADAM

No comments: